Lumea mea

...

Scump domle scump..... 07:27

Intotdeauna mi-am pus problema de ce in reviste, in paginile de moda, sunt puse articole vestimentare cu preturi astronomice. Dupa cum ma gandesc eu, revistele au un target care cuprinde si femei, adolescente cu un buget obisnuit, care evident n-ar da niciodata 1100 ron pe o pereche de pantaloni sau 600 ron pe o bluza. Dar probabil asta nu mai conteaza din moment ce firmele carora li se face reclama umplu conturile revistelor. Citeam mai devreme pe net in Viva, sfaturi cum sa iti alegi culorile electrice pentru vara asta. Sincer in afara ca ma uit la culori, nu ma prea ajuta cu mare lucru articolul pentru ca oricum nu o sa-mi cumpar (si cred ca multe sunteti de acord cu mine) vreunul dintre produse si pe deasupra in afara de pantofi unele sunt chiar urate...Ia dati o geana..

Pantofi Vicini, magazin J.Kristensen, 1.430,52 lei
Pantaloni Escada, 1.180,80 lei
Camasa Escada, 1.286,40 lei
Tricou Escada Sport, 695 lei