Lumea mea

...

Cum ne protejam de soare? 08:10

Urmeaza vacanta la mare si pentru ca anul asta nu m-a prea vazut soarele am stat putin pe ganduri cam ce crema cu protectie sa-mi aleg. Cu solarul nu sunt prietena deloc, de strand nu am avut timp vara asta, deci nu mi-a ramas decat sa aleg o crema cu protectie medie (15), pentru ca totusi as vrea sa se mai si prinda bronzul de mine. Din raftul plin de lotiuni am pus mana pe Nivea, nu stiu daca ar fi cea mai buna dar e o marca foarte cunoscuta la produsele cosmetice si parca imi inspira incredere. Nici preturile nu sunt prea exagerate, o lotiune Nivea ajunge maxim la 29 lei intr-un supermarket. Stiu ca majoritatea prefera sa stea de dimineata pana seara la soare si cand vine vorba de protectie o aleg pe cea mai mica pentru a fi cat mai bronzate ca doar e la moda, dar totusi as prefera o piele sanatoasa decat una arsa. So....sper sa nu fie nevoie sa stau cu iaurtul pe spate. :D