Lumea mea

...

Bagaje 12:54

Maine seara plec in Croatia si cea mai mare problema, care cred ca e a tuturor femeilor e ce imi pun in bagaj. As vrea si rochitza rosie, dar mai am si una verde, maro, albastra....Care dintre ele? Si tricouri, si fustitze si ceva mai gros ca am auzit ca ar fi rece seara...Se aduna. Plus sa nu uitam gel de dus, sampon, balsam, masca de par, demachiant, crema de corp, lotiune de plaja, parfum, deodorant....Ufff da multe mai sunt. Ce simplu e de barbati..Pe langa ca mai au norocul sa aiba o prietena ca mine :D care le face bagajul, deci inca o grija in plus, la ei e mai simplu: 2-3 perechi de panataloni scurti, niste tricouri, slipul, un dus gel si deodorant. In total 5 chestii, usor de tinut minte, nu e nevoie de listute ca sa nu uite ceva. Si totusi sa revenim. Ma uit la dulap(uri) si e tare greu de ales, in plus am primit indicatii sa nu-mi iau multe ca suntem 10 in 3 masini, deci locul este limitat. Oricum de fiecare data imi duc o gramada de chestii si ajung sa port 2-3, dar.....daca nu le-as avea sigur mi-ar trebui, ca doar asa se intampla intotdeauna. N-ar fi mai simplu daca ar incapea dulapul(rile) in troler?!:D Asta cred ca e visul femeii.
Da' chiar ce bine ar fi!!!!