Lumea mea

...

Teo scoasa din grila 12:11

Asa cum am si presimtit, odata cu plecarea de la ProTV s-a dus si audienta lui Teo. Intr-o perioada destul de scurta a schimbat doua televiziuni si acum isi anunta plecarea si de la Prima TV. Problema nu ar fi neaparat ca Romantica si Prima nu ar avea audienta, ci faptul ca a scazut destul de mult calitatea emisiunii. Chiar de cateva saptamani am incercat sa ma uit la una dintre emisiuni si pot sa zic ca am schimbat canalul foarte rapid. Subiecte total neinteresante si tot felul de personaje ciudate. Eu sunt convinsa ca oricare ar fi fost televiziunea la care s-ar fi mutat Teo ar fi luat si publicul dupa ea daca si-ar fi pastrat formatul...Dar cum asta nu s-a intamplat...Lumea s-a cam saturat...Si acum cred ca deja e putin mai complicat sa-si convinga publicul din nou, asta in cazul in care o vom vedea la o noua televiziune....Desi nu stiu unde, ca le-a cam incercat pe toate...