Lumea mea

...

Antena 2 sau OTV? 09:32

Antena2 se afla printre posturile la care ma uit frecvent si pentru care am un anumit respect pentru ca nu-si fac raiting prin scandaluri sau stiri horror. Aseara am ramas putin socata cand am vazut harababura din emisiunea lui Cristi Brancu. Marian Dragulescu invitat. Tema - scandal in familie cu sotia. La un moment dat apare sotia in studio, vanata la un ochi. Dragulescu se ridica si pleaca din emisiune. Brancu depasit de situatie nu stia cum sa reactioneze....Hmmm....Eram destul de derutata....Dadusem cumva din greseala pe OTV? NU! Totusi eram pe Antena 2. Dezgustator! Din nou oameni care isi spala rufele in public...Noroc ca nu sunt destul de impulsivi ca poate s-ar fi luat din nou la bataie...Si atunci sa vezi raiting....Raman la parerea ca situatia penibila se putea opri, dar cei de la Antena 2 s-au complacut si i-au dat voie nevestei lui Dragulescu sa dea buzna in studio...Rusinica!!!

2 comentarii:

Bianca spunea...

Astazi am descoperit blogul tau si imi place foarte mult cum scrii!

TomSiJerry spunea...

Multumesc frumos pentru aprecieri!