Lumea mea

...

Cand trebuie ales fondul de pensii daca ne angajam pentru prima data? 03:38

Daca va angajati pentru prima data si inca nu sunteti in clar ce trebuie sa faceti pentru a adera la unul din fondurile de pensii private, va spun eu ce si cum pentru ca am fost si eu in aceeasi situatie....Pai in primul rand ne alegem fondul de pensii, o alegere mai mult la nimereala din punctul meu de vedere, pentru ca prea multe despre ele nu stim, mai auzim asa din cand in cand ca e vreunul in prag de faliment...Daca sunteti in prima luna de lucru nu puteti sa faceti aderarea pentru ca nu sunteti inca in baza de date, iar daca au trecut deja 4 luni de cand v-ati angajat si nu ati facut aderarea....too late....nu mai puteti adera la fondul de pensii dorit, ci veti fi repartizat automat la unul dintre ele, primind acasa o instiintare. So, perioada in care va puteti alege fondul de pensii in cazul in care va angajati acum pentru prima data si nu ati mai aderat niciodata la vreun fond este incepand cu a 2 a luna de munca si pana in luna a 4a. Dupa cea de-a 4 luna veti fi automat repartizat.