Lumea mea

...

Cum sa nu mai ai timp de nimic? 11:00

Nu e o intrebare foarte complicata...Pe langa ca aflam de la cercetatori ca timpul se comprima, ceea ce nu pare ireal, viata pe care o ducem in ultima vreme ne face sa avem impresia ca ne trece vremea fara sa facem mare lucru...Cum asa? Foarte simplu....Serviciul de la 9 la 6, trei zile pe saptamana ore de la 6 la 10 seara la master, un oras aglomerat care ne mananca timpul si nervii....si uite asa vine seara, te bagi in pat si adormi ca maine sa o iei de la capat...Suna foarte deprimant...Ajungem sa numaram zilele pana la weekend...si sa nu ne dorim altceva decat sa stam, sa nu facem nimic. Eu una asa simt...si asta poate pentru ca e iarna, plec la serviciu aproape pe intuneric, ma intorc pe intuneric. E frig si intuneric, iar cand ajung acasa imi piere pofta de a mai face ceva...Acum incep sa-i invidiez pe cei care au lucrat cu program de la 7 la 3 (cu toate ca la mine e cam greu cu trezitul :D)...Ca sa nu mai vorbim de faptul ca daca ai treaba la banca, posta, si alte institutii publice poti sa uiti daca nu-ti permiti sa-ti iei o pauza de masa de vreo 2 ore tinand cont de traficul din oras. Am renuntat si la paine de secara cu iaurt de la brutaria din colt pentru ca programul este pana la 5:(...M-am obisnuit sa-mi platesc facturile pe net sau la bancomat si noroc ca in mall le gasesti pe toate...