Lumea mea

...

Nokia lanseaza telefon pentru femei 00:28


Nokia a lansat patru modele de telefon dedicate exclusiv femeilor. Stau si ma gandesc ca pe de-o parte este ok initiativa, avand in vedere ca acum 2 zile m-am hotarat sa-mi iau telefon si la Orange Shop nici unul dintre modelele Nokia nu-mi placeau pentru ca nu mi se pareau potrivite pentru o femeie. As fi vrut ceva subtire, slide, putin mai colorat:D...Asa ca am ales Samsung..Nu ma pricep prea mult la telefoane, probabil ca exista si modele dragute, dar mie nu mi-au sarit in ochi. Ce au scos cei de la Nokia cam se potriveste descrierii mele...Telefoane simpatice, colorate....Acum evident ca ne uitam si la calitate nu doar la infatisare, desi de multe ori asta e primul criteriu de selectie, dar din cate stiu Nokia este o marca renumita...Pe de alta parte, in afara ca sunt colorate nu stiu de ce ar fi destinate exclusiv femeilor, poate sunt si barbati care prefera o pata de culoare....:P



1 comentarii:

melisik spunea...

vreau sa aflu mai multe detalii despre cele 4 telefoane pentru femei.designul e super.