Lumea mea

...

Revista Confidential 12:56

De cateva zile de cand s-a anuntat lansarea revistei Confidential ma chinui sa o gasesc pe la chioscurile de ziare. Astazi am avut in sfarsit noroc si am gasit-o, exact cand aveam cea mai mare nevoie de ceva de citit pentru a-mi umple timpul pe tren de la Timisoara la Deva...Si pot sa zic ca nu m-am plictisit. E ok revista si cred ca voi continua sa o cumpar. Pana acum cand mergeam cu trenul (este singurul motiv pentru care imi cumpar reviste) imi cumparam Viva care mi se parea cea mai buna, pentru ca aveai ce citi, dar acum cred ca revista Confidential ii da clasa. Si as avea si doua argumente, zic eu foarte importante: foarte mult continut si putine reclame. Iar continutul este interesant, nimic gen barfa, cancan etc. Evident ca nu lipsesc paginile cu articole de vestimentatie care costa o avere, de parca revista s-ar adresa doar celor cu buzunarul umflat, dar pentru ca nu ne sufoca ii iertam. Design-ul este cam aiurea, pare o revista gen integrame...De 6,9 lei puteau si ei sa-i puna o coperta mai groasa....

2 comentarii:

Anonim spunea...

http://blogconfidential.ro - aici e revista?

TomSiJerry spunea...

N-am reusit sa gasesc alt site al revistei....Se pare ca acesta este.