Lumea mea

...

Discriminare la Aboriginal 07:18

De fiecare data cand merg la Aboriginal cu prietenul meu imi este ciuda ca el isi gaseste tricouri sau camasi foarte misto si la un pret foarte bun, iar eu....pauza. Am observat o chestie, hainele de baieti sunt mult mai ieftine decat cele de fete. De ce? Ca doar daca ne gandim in a lor intra mult mai mult material ca doar nu umbla cu buricul sau cu spatele gol si nici nu au decolteuri generoase. Au tricouri misto de baieti intre 30 si 50 lei, camasi pe la 45 lei, iar daca te uiti la un tricou de fete nu prea gasesti sub 60 de lei....:((((. Discriminareeee, si noi vrem haine ieftine si misto!!! Apropos, sa nu va ganditi ca la preturile astea sunt ceva nashpeturi, sunt chiar ok si nu se strica dupa cateva spalari...

1 comentarii:

Anonim spunea...

pai fetele sunt mai dispuse sa cheltuiasca pe haine. ele platesc si mai mult fara probleme :D