Lumea mea

...

Gliss - cea mai proasta alegere 13:34

Ce m-am gandit intr-o zi?! Ca ar fi cazul sa-mi schimb samponul si sa incerc si altceva...Wrong!!! Am reusit sa fac cea mai proasta alegere. Din tot raftul de sampoane, balsamuri si alte minuni am pus mana pe Gliss. Parca auzisem eu ca ar fi bun. Poate e bun dar nu si pentru mine. Sa lasam la o parte faptul ca nu are un miros care sa te dea pe spate, dar te astepti ca dupa ce te-ai spalat sa-ti miroase totusi parul a curat...Not! O zi maxim doua dureaza si mirosul si parul frumos, dupa ce expira timpul te poate suspecta lumea ca nu esti prea prietena cu apa...Yuk!!!
Asa ca m-am intors cu coada intre picioare la vechiul meu prieten Elseve roz si promit sa nu-l mai tradez.....pana data viitoare cand ma apuca iar damblalele :D...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Parerile sunt impartite, si ca orice produs cosmetic, fiecare are reactiile lui chimice. Eu ma impac foarte bine si cu Elseve, si cu Gliss, in schimb imi place mai mult cum miroase Gliss.