Lumea mea

...

Cumparaturi la Debrecen 11:23

Pentru ca sambata am dat o fuga la "socrii" la Oradea, am decis sa mergem intr-o plimbare la Debrecen in Ungaria sa ne cascam ochii prin magazine. Din Oradea sunt aproximativ 60 de km,asa ca intr-o ora am fost acolo. De curand s-a deschis un nou mall - Forum Mall. Este aproape de centru, langa Debrecen
Plaza, cu parcare acoperita la etajul 3 al mall-ului, ceea ce mie mi-a placut foarte tare pentru ca ne-am putut lasa gecile in masina si asa nici n-am murit de cald si nici nu a fost nevoie sa le tinem in mana. Parcarea se plateste, un pret modic si un sistem foarte simplu: iei tichetul la intrare si la sfarsit platesti la un automat in functie de cate ore ai stat.
Magazine muulte, lume muuulta, impodobit de Craciun absolut superb, un brad imens si Mos Nicolae inconjurat de copii, cam asta este impresia care mi-am facut-o despre Forum Mall. Magazine care sunt in mall-ul din Timisoara le gasesti si acolo, doar ca au in plus multe altele: New Yorker, Zara, H&M, C&A, Esprit, Marks&Spencer, Hervis etc. Preturile comparabile cu cele de la noi, unele chiar mai scumpe si spun asta in cunostinta de cauza: o pereche de blugi de la Motivi care la Timisoara costau in mall 90 ron si pe care nu mi i-am luat cand erau, i-am luat de la Debrecen cu 124 ron...Reduceri erau ceva ceva, dar cum inca nu e sezonul lor nu te dadeau pe spate.
Pentru ca pana acum nu am nimerit sa merg in sezonul de mega reduceri in Ungaria, pot sa zic ca in afara de faptul ca gasesti magazine care la Timisoara nu sunt, nu prea merita sa mergi la cumparaturi acolo, doar asa daca ai chef de o plimbare si nu ai nici o alta idee...

3 comentarii:

Anonim spunea...

schimba poza si pune una de sezon!!!! :P

Anonim spunea...

La Zara sunt aceleasi preturi universale, enervant e ca pe eticheta nu scrie si discountul, la fel cum e in Italia de ex. (-28%; -40%)

ioana spunea...

Nu stii, e deschis sambata si pana la ce ora? Stiu ca in Ungaria de obicei se inchid magazinele f devreme