Lumea mea

...

Unde-s bazinele de inot? 06:55

Se poate ca intr-un oras ca Timisoara sa nu existe bazine de inot? Pai uite ca se poate....din pacate. Era la un momendat un bazin la care puteai cu greu sa mergi pentru ca era inchiriat la firme, dar si ala l-au inchis pentru renovare si nu am mai auzit de el. Politehnica a deschis unul foarte misto acum, dar daca nu esti student sau cadru didactic la ei poti sa uiti ca exista (un motiv ca sa ma inscriu din toamna la master ca sa mai am o legitimatie de Poli).
De construit in Timisoara se construieste in prostie. Mall-uri vor sa faca vreo 8, cartiere peste cartiere, dar la un bazin de inot nu se gandeste nimeni. Si nu cred ca nu ar fi profitabil. Eu una sigur as da banii pe un abonament la inot decat sa topai in sala de aerobic sau sa-mi las traspiratia la aparatele de fitness.
Am fost in weekend la Vatza (jud. Hunedoara), o statiune de munte. Printre facilitati si un strand cu un bazin de vreo 25 m lungime. Vremea nu a fost prea prietenoasa, asa ca lumea nu s-a prea inghesuit. Moment perfect pentru inot. Pot sa zic ca m-am simtit excelent dupa 40 de ture de bazin. Oricum se stie ca inotul este foarte complex si foarte sanatos....dar din pacate nu se iau masuri.
Contruiti mall-uri, cafenele si cluburi, ca numai asa putem ajunge niste obezi bolnavi....