Lumea mea

...

Stresul de la Meli Melo 05:44

De fiecare data cand intru in magazinul Meli Melo ma enervez. Inca de la intrare sar pe tine vreo trei vanzatoare sau mai nou consultant vanzari: "Bine ati venit la Meli Melo! Poftiti un cosulet!". Faza cu cosuletul e o porcarie. Eu vreau sa ma pot uita linistita la bratari, lanturi si ce mai vand ei acolo si ma pricopsesc cu un cosulet in mana care nu face decat sa ma incomodeze, cu atat mai mult daca mai am si ceva in mana. Si asta nu e tot. Aceleasi vanzatoare "dragute" de la intrare stau in spatele tau, iti urmaresc fiecare miscare si se baga in seama: "Uitati noile posete, puteti sa incercati"....Leave me alone! Mai mult, daca ti-ai ales ceva si ai ajuns la casa auzi de fiecare data acelasi lucru: "Haideti sa va aratam cu ce ati putea asorta acest colier." Nuuuuu! Nu vreau! Daca vroiam imi alegeam singura. Probabil toate chestiile astea tin de marketing si la multa lume prinde, dar pe mine una ma agaseaza. Cand intru intr-un magazin vreau sa ma pot uita linistita, sa-mi aleg eu ce-mi place si eventual pentru informatii sa fie cineva acolo caruia sa i te adresezi. Atat!

5 comentarii:

Anonim spunea...

asa e draga,si pe mine ma enerveaza.Dar asta e "politica firmei".Ele fac ce li se spune.

Anonim spunea...

bai tine de politica shi atat.Yo am fost prin magazine MM si nu peste tot e la fel....sunt unele fff dragute shi ff faine , nu te agaseaza deloc...
Poate alea sunt prea plictisite sau nu au ce cauta acolo...da nu toate sunt la fel

Anonim spunea...

buna, ba intradevar tine de politica firmei, ptr ca fetele care nu fac asa sunt penalizate cu o anumita suma din salar sau mai rau le da afara.eu am lucrat aklo o saptamana dupa care miam bagat demisia la zi, ptr ca era un stres prea mare .nu aveam voie sa merg la baie, sa mananc, ci doar sa sta drept in magazin.sa nu mai zic k nu aveam voie sa stam jos deloc.cik programu era de 6 ore dar tot timpu noi lucram 8 -9 ore.care nu erau platite.va dau un sfat fetelor nu va angajati la aceasta firma ca nu este serioasa.

Anonim spunea...

e o firma de cacat , va zic eu, ca am lucrat aklo

Stephane Dumas - Managing Partner Meli Melo - Paris spunea...

Stimatele noastre cliente,


In ultimele 12 luni, am studiat cu foarte mare atentie observatiile, comentariile si criticile pe care ni le-ati adus la cunostinta pe blog si am pus mare accent pe opiniile voastre sincere care au fost analizate cu mare seriozitate. Mentionam ca acestea ne-au ajutat sa reconsideram total metodele si regulile de comunicare aplicate in retelele de magazine Meli Melo.
Tinand cont de asteptarile si exigentele voastre, am luat urmatoarele masuri:

1). Politica de comunicare agresiva folosita de consilierii de vanzari din magazinele Meli Melo a fost imbunatatita. In acest sens:
• incercam sa fim mai prietenosi cu clientii nostri,
• nu mai stresam clientii cu cosuletul,
• le oferim clientilor o atmosfera calda, prietenoasa, evitand sa-i deranjam, dar bineinteles oferindu-le sfaturi sau suport atunci cand este necesar, la cererea lor.
- comunicarea indoor in magazine – afisele, conceptul de vitrina - este in trend cu noile tendinte internationale in moda. Punem accent pe atitudinea tinerei femei, in pas cu moda, dornica sa-si puna in evidenta frumusetea, personalitatea si dorinta de evadare.

2). Conceptul de magazin fiind vechi si neadaptat la noile trenduri internationale, am inceput sa amenajam toate magazinele cu un concept nou si fashion .
3). Politica noastra de produs nu era suficient de orientata spre tendintele modei, asteptarile clientilor si am schimbat radical metodele de achizitie si tipul de produse cu ajutorul stilistilor nostri internationali cu speranta ca acestea sa va placa.

Va multumim pentru sinceritatea impartasita si pentru comentariile care ne-au ajutat intr-adevar sa luam masurile potrivite pentru piata actuala din Romania.

Va invitam sa vizitati din nou magazinele Meli Melo din orasul vostru si speram din tot sufletul ca modificarile facute sa va placa si sa fie conform asteptarilor voastre.

Asteptam din partea voastra orice tip de comentarii pentru a ne putea da seama daca ceea ce am realizat este bine sau nu, suficient sau nu, potrivit sau nu si ramanem in continuare la dispozitia voastra.

Cu aceasta ocazie, va urez un sfarsit de an fericit, un Craciun plin de bucurie si un an nou 2011 implinit, fericit, iar toate sperantele voastre sa devina realitate.



Stephane DUMAS

Managing Partner
GAMABELL EXIM SRL
Meli Melo – Paris